Hotel in Japan
3-Sterne-Hotel
Gründe für eine Buchung
Die Gäste lieben es hierGäste bewerten diese Unterkunft mit der Bestnote
HochwertigGuter Preis für diese Gegend
Buchen Sie mit VertrauenWir arbeiten mit den besten Reiseportalen zusammen, damit Sie die perfekte Urlaubsunterkunft zu einem attraktiven Preis erhalten.
Über diese hotel
The Knot Utsunomiya
Die Unterkunft The Knot Utsunomiya, die in Utsunomiya gelegen ist, bietet eine Bar. Dieses Hotel mit 3 Sternen besticht durch ein Restaurant und klimatisierte Zimmer mit kostenlosem WLAN, jedes mit einem eigenen Badezimmer.
Ausstattung
Geschäftseinrichtungen
Kostenloses WiFi/Internet
Klimaanlage
Nicht-Raucher
Heizung
Bar
WiFi/Internet
Raucherfreundlich
Erreichbar mit Aufzug
Zugang mit Schlüsselkarte
Feueralarm
Feuerlöscher
Reinigungsmittel
Karte von Japan

Verfügbare Zimmer
Bewertungen und Rezensionen
9 / 10Herausragend·Okt. 2026
Clean, modern great location near train station. Liked the separate toilet and shower.
N/A
8 / 10Ausgezeichnet·Okt. 2026
Great location and breakfast (not the buffet 🙈)
Small, basic room and facilities
10 / 10Herausragend·Okt. 2026
Perfect location next to the train station. Clean room, excellent breakfast. Helpful staff.
No complaints.
6 / 10Durchschnitt·Juni 2026
Ubicació i instal·lacions són excepcionals.
El personal de l’hotel ens va dispensar un tracte no agradable i desconcertant, obviament no els engloba a tots però vem tenir diferents incidents tots relacionars amb una de les noies de recepció:
En comptes de ser assessorats i dir-nos quines opcions teníem a causa d’un tifó, ens va obligar a fer una reservar a través de booking que no volíem.
-Ens van posar complicacions quan la volíem cancel·lar, justament perquè ho havíem fer mitjançant Booking.
-Ens van dir al matí que no hi havia problema que ens tornaven els diners, al migdia reben un missatge que no ens anaven a tornar res.
-Ens queixem de forma educada i respectuosa, el personal de seguretat té tan poca vista que davant nostre comunica que anem a queixar-nos i ens reben 4 homes de seguretat, més tot el personal de recepció abans de ni començar la queixa. La situació era surrealista érem una noia de 1,50m i un noi normal de 1,70m, “Altament perillosos” als seus ulls.
-La noia que ens va posar en tot aquest embolic i ens va acusar de mentiders, de quedar-nos a l’hotel quan ja havíem fet el Check-Out al matí i en cap moment va tenir una mica de remordiment de reconèixer que tot aquell embolic era per culpa seva tot el contrari va persistir i escalfar la conversa, fins al punt que la van haver de retirar.
Ja el dia anterior ens va acusar de perdre la targeta de l’habitació quan en tot moment la va tenir ella i ens va amenaçar que l’hauríem de pagar.
-Finalment, el seu superior ens van retornar els diners no per creure'ns sinó perquè tenien una conferència i els donava mala imatge que ens estiguéssim queixant.
En resum, el tracte d’aquella recepcionista lamentable, la reacció de l’hotel desproporcionada i la solució de tornar els diners és un resultat de conveniència.
No obstant, no tot el personal és així un noi i les noies del matí van ser molt agradables, res a veure amb les persones que van gestionar aquest embolic generat per una de le seves empleades.
€€€€
Von Gästen am besten bewertet
8,7
(590 Bewertungen)
"Perfect location next to the train station. Clean room, excellent breakfast. Helpful staff."
Verifizierter GastNicht verpassen! Preis und Verfügbarkeit können sich ändern