CASA IL LIMONE 300M MARE PARK e GIARDINO PRIV WIFI

Top rated by guests
Property building, Mountain view
Property building
Garden, Garden view
Property building
Patio
Don't miss out! Price and availability may change
9.2 / 10
Outstanding(6 Ratings)

Apartment in San Vito Lo Capo

2 guests · 2 bedrooms · 1 bath

Reasons to book

Guests love it hereGuests give this property a top rating
High-end valueWell priced for this area
Book with confidenceWe partner with the top travel sites so you know you're getting a great deal on the perfect rental

About this apartment rental

Comfortable Living Space

Amenities

Free WiFi/internet
Free Parking
Air conditioning
Non-smoking
Balcony/Terrace
WiFi/Internet
Garden

Map of San Vito Lo Capo


Ratings and reviews

9.2 / 10
Outstanding(6 Ratings)
100% verified reviews
9 / 10Outstanding·Sep 2026
Appartamento all’interno di un complesso residenziale ben curato. Posto auto dedicato molto comodo quando si rientra da una visita alle zone limitrofe in cui necessita l’uso dell’auto. Locali ben puliti e dotati di qualsiasi cosa possa servire in una settimana di vacanza. La vicinanza dalla spiaggia e dal centro di San Vito Lo Capo è sicuramente un altro punto di forza. Giardinetto interno comodissimo per fare colazione, pranzare e cenare.
Se proprio devo trovare un difetto… la tv in camera da letto non riceve bene il segnale è praticamente e’ possibile vedere solo un canale, ma penso verrà sistemata
10 / 10Outstanding·Sep 2025
L'appartamento si trova a trecento metri dal mare e a circa 1 km dallo struscio, e' completo di tutto, e gli spazi sono adeguati, ottime le dotazioni e la gentilezza e disponibilita' dell'host , con giardino e tavolo esterno per cene all'aperto
Unico neo sono state le pulizie di base, comunque migliorabili, e (che non dipendono dal proprietario) i rumori dal piano di sopra , che alcuni giorni non ci hanno dato pace, sedie trascinate senza feltrini, persino mobili, o di passi pesanti tanto da svegliarci a tarda sera.

$$$$
booking logo

FAQs

Is parking included with this apartment?

Parking is not specified as an available amenity at CASA IL LIMONE 300M MARE PARK e GIARDINO PRIV WIFI. For more information, we encourage you to contact the property about where to park.

Is there a pool at this apartment?

We didn’t find pool listed as an amenity for this apartment. It may be worth double checking if a pool is important for your stay.

Is CASA IL LIMONE 300M MARE PARK e GIARDINO PRIV WIFI pet friendly?

Unfortunately, this apartment is not pet-friendly. Try searching again and filter for "Pets Allowed"

What amenities are available at CASA IL LIMONE 300M MARE PARK e GIARDINO PRIV WIFI?

We found 7 amenities for this rental. This includes free wifi/internet, free parking, air conditioning, non-smoking, and balcony/terrace.


Explore similar stays in San Vito Lo Capo

Explore all stays

San Vito Lo Capo travel inspiration

Read our blog

Keep exploring