Carril San Diego, junto a la Plaza Cabildo

Communal lounge/ TV room, Living room, Lobby or reception, Seating area, Dining area
Communal lounge/ TV room, Game Room, Living room
Carril San Diego, junto a la Plaza Cabildo Apartment in Sanlúcar de Barrameda
Carril San Diego, junto a la Plaza Cabildo Apartment in Sanlúcar de Barrameda
Carril San Diego, junto a la Plaza Cabildo Apartment in Sanlúcar de Barrameda
review stars
7.4Good
(98 Ratings)
"Amazing hosts"
Verified guest
Don't miss out! Price and availability may change
7.4 / 10
Good(98 Ratings)

Apartment in Sanlúcar de Barrameda

2 guests · 1 bedroom · 2 baths

Reasons to book

Great for petsBring all your friends and family, even the furry ones
Book with confidenceWe partner with the top travel sites so you know you're getting a great deal on the perfect rental
Includes essentialsFree WiFi/internet, Balcony/Terrace, Beach access and more

About this apartment rental

Comfortable Accommodations

Amenities

Free WiFi/internet
Free Parking
Non-smoking
Pets allowed
Balcony/Terrace
WiFi/Internet
Beach access
Family friendly

Map of Sanlúcar de Barrameda


Ratings and reviews

7.4 / 10
Good(98 Ratings)
100% verified reviews
8 / 10Excellent·Aug 2026
Casa antigua espaciosa, con encanto y en buena localización.
El wifi no funciona muy bien.
10 / 10Outstanding·Aug 2026
Todo muy limpio y tranquilo
Nada
10 / 10Outstanding·Aug 2026
Ubicación
5 / 10·Aug 2026
La ubicación para ir caminando a donde sea.
Por suerte solo fue para 1 noche y tener un sitio donde dormir. Realmente la casa es bonita, limpia y acogedora, pero encontrarte con la sorpresa de que todo es compartido no es de buen agrado, y digo sorpresa porque normalmente cuando el baño es compartido hay que aclararlo bien en el título y en las condiciones básicas a la hora de reservar como hace el resto de hoteles/hostales y aptos de booking y así evitar malas reseñas para el anfitrión y que personas para las que es vital no dormir en un sitio con baño compartido no se lleven el disgusto. NO ESTAIS RESERVANDO UN APARTAMENTO, sino habitaciones, ya que TODO es a compartir, incluso el hall de entrada, el cual hay que atravesar para poder ir a tu cocina compartida, lo que te deja muy poca o casi nada de privacidad, entiendo que se pueda reservar todo el apartamento pero por eso, es fundamental diferenciar en los títulos cuando reservas solo habitación a cuando reservas el apartamento. La limpieza por parte del anfitrión está muy bien, otra cosa es la suerte que tengas a la hora de quienes te tocan compartir, como te dejan el baño...a quienes meten de extra a hacer ruido o uso de las instalaciones etc etc. Otro punto, no hay aire acondicionado ni ventiladores de techo, deberían de invertir en esto último al menos ante las altas temperaturas aunque el precio suba más.

$$$$
booking logo

FAQs

Is parking included with this apartment?

Parking is not specified as an available amenity at Carril San Diego, junto a la Plaza Cabildo. For more information, we encourage you to contact the property about where to park.

Is there a pool at this apartment?

We didn’t find pool listed as an amenity for this apartment. It may be worth double checking if a pool is important for your stay.

Is Carril San Diego, junto a la Plaza Cabildo pet friendly?

Yes! This apartment is pet-friendly. For more information, we recommend contacting the booking provider about animal policies.

What amenities are available at Carril San Diego, junto a la Plaza Cabildo?

We found 8 amenities for this rental. This includes free wifi/internet, free parking, non-smoking, pets allowed, and balcony/terrace.


Explore similar stays in Sanlúcar de Barrameda

Explore all stays

Sanlúcar de Barrameda travel inspiration

Read our blog

Keep exploring