Sunrise house

Balcony/Terrace
Bedroom
kitchen
Bathroom
Balcony/Terrace
Don't miss out! Price and availability may change
7 / 10
Good(1 Rating)

Apartment in Furore

2 guests · 1 bedroom · 1 bath

Reasons to book

Book with confidenceWe partner with the top travel sites so you know you're getting a great deal on the perfect rental
Includes essentialsFree WiFi/internet, Air conditioning, Balcony/Terrace and more

About this apartment rental

Essential Facilities

Amenities

Free WiFi/internet
Free Parking
Air conditioning
Non-smoking
Balcony/Terrace
WiFi/Internet
Garden

Map of Furore


Ratings and reviews

7 / 10
Good(1 Rating)
100% verified reviews
7 / 10Good·Aug 2026
Host molto gentile, preciso e attento a soddisfare gli ospiti, ci ha fornito info sulla zona e i posti da visitare e ci ha aiutato con i bagagli. All'arrivo abbiamo trovato acqua fresca, salsa di pomodoro e spaghetti per la prima cena (cosa non da tutti e super apprezzati dopo un viaggio lungo). Cucina super rifornita e appartamento non moderno ma carino. Terrazzo dell'appartamento con vista mare dall'alto stupenda, sdraio e tavolo (abbiamo trascorso più tempo fuori che in casa pasti compresi). Il luogo è molto silenzioso e rilassante, ingresso indipendente, per arrivare alla casa bisogna passare davanti ad un sentiero di limoni molto caratteristico (ottima limonata, l'host ci ha permesso di prenderne un paio).
La posizione dell''appartamento per noi è risultata scomoda, ci sono tante scale da fare e un percorso raggiungibile solo a piedi. Con i bambini e i bagagli diciamo che non è semplice oltre al fatto che per raggiungere le città da visitare o il mare occorreva fare 20 minuti di auto in discesa rallentata su stradine con curve a gomito. La vista panoramica sul mare e il luogo sopra però ripagano. Grossa pecca nella camera da letto rialzata si sentiva un forte odore di umidità e muffa, mobili compresi. Soffriamo di allergie e abbiamo fatto fatica a dormirci, questo ha fatto calare notevolmente il nostro gradimento. Peccato!

$$$$
booking logo

FAQs

Is parking included with this apartment?

Parking is not specified as an available amenity at Sunrise house. For more information, we encourage you to contact the property about where to park.

Is there a pool at this apartment?

We didn’t find pool listed as an amenity for this apartment. It may be worth double checking if a pool is important for your stay.

Is Sunrise house pet friendly?

Unfortunately, this apartment is not pet-friendly. Try searching again and filter for "Pets Allowed"

What amenities are available at Sunrise house?

We found 7 amenities for this rental. This includes free wifi/internet, free parking, air conditioning, non-smoking, and balcony/terrace.


Explore similar stays in Furore

Explore all stays

Furore travel inspiration

Read our blog

Keep exploring