Alcaudón PLUS by Ĥ - Playa Isla Canela IACLB10P40

Balcony/Terrace
Off site
Off site
Swimming pool
Communal lounge/ TV room, Living room
Don't miss out! Price and availability may change
7.6 / 10
Good(56 Ratings)

Apartment in Costa de la Luz

2 guests · 2 bedrooms · 1 bath

Reasons to book

Great for petsBring all your friends and family, even the furry ones
High-end valueWell priced for this area
Book with confidenceWe partner with the top travel sites so you know you're getting a great deal on the perfect rental

About this apartment rental

Spacious Accommodations

Amenities

Free WiFi/internet
Air conditioning
Pool
Non-smoking
Pets allowed
Heating
Balcony/Terrace
WiFi/Internet
Beach access
Accessible by lift
Tennis court
Cleaning products

Map of Costa de la Luz


Ratings and reviews

7.6 / 10
Good(56 Ratings)
100% verified reviews
9 / 10Outstanding·Aug 2026
Ubicación ideal (en frente de la playa) y la terraza le da un plus. Muy soleado. Cocina bien equipada. La urbanización está muy bien también. Piscina grandísima, entrada al chiringuito desde la urbanización.
Baño un poco anticuado. Por resaltar algo mejorable.
9 / 10Outstanding·Jun 2026
La ubicación, el patio que da al paseo maritimo y la atención por parte de la agencia que lo alquilo. A nuestra disposición
Repetiría
7 / 10Good·Sep 2025
Me gusto mucho la ubicación, y la terraza del apartamento junto con las instalaciones del recinto. La piscina y el nuevo parquecito para un bebé
No me gusto la limpieza. Llegamos y estaba todo lleno de pelos de mascota, tanto dentro de apartamento y como en la terraza. Al tener un bebe que gatea no ha podido hacerlo ya no estaba limpio y por mas que barriamos y limpiabamos no se iban los pelos ya que estaba por los sofás también.
5 / 10·Jul 2025
La ubicación muy buena.
Necesita alguna que otra mejora: la puerta que da al patio está muy oxidada y cuesta mucho abrirla. El toldo del patio está bastante viejo. Sería bueno un mejor sofá cama, la cama supletoria tenía una colchoneta tan fina que se clavaban todas las lamas. También deberían tener alguna salida de olores del cuarto de baño, ya que es muy pequeño y no tiene ninguna salida. Tan solo dan un juego de llaves para acceder a la urbanización y si van varias personas, siempre tienen que ir juntas.

$$$$
booking logo

FAQs

Does this property follow enhanced cleaning procedures?

Yes, this apartment has implemented enhanced cleaning procedures and processes to keep you healthy and safe.

Is parking included with this apartment?

Parking is not specified as an available amenity at Alcaudón PLUS by Ĥ - Playa Isla Canela IACLB10P40. For more information, we encourage you to contact the property about where to park.

Is there a pool at this apartment?

Yes, a swimming pool is available for use at Alcaudón PLUS by Ĥ - Playa Isla Canela IACLB10P40. Enjoy the water!

Is Alcaudón PLUS by Ĥ - Playa Isla Canela IACLB10P40 pet friendly?

Yes! This apartment is pet-friendly. For more information, we recommend contacting the booking provider about animal policies.

What amenities are available at Alcaudón PLUS by Ĥ - Playa Isla Canela IACLB10P40?

We found 12 amenities for this rental. This includes free wifi/internet, air conditioning, pool, non-smoking, and pets allowed.


Explore similar stays in Costa de la Luz

Explore all stays

Costa de la Luz travel inspiration

Read our blog

Keep exploring