Appartamenti Francesco e Luisa

Pool view
Garden view, Sea view
Living room
Living room
Bed
Don't miss out! Price and availability may change
6.8 / 10
Average(8 Ratings)

Apartment in Peschiera del Garda

2 guests · 2 bedrooms · 1 bath

Reasons to book

Great for petsBring all your friends and family, even the furry ones
High-end valueWell priced for this area
Book with confidenceWe partner with the top travel sites so you know you're getting a great deal on the perfect rental

About this apartment rental

Comfortable Accommodations

Amenities

Free Parking
Air conditioning
Pool
Non-smoking
Pets allowed
Heating
Bar
Garden
Family friendly
Tennis court

Map of Peschiera del Garda


Ratings and reviews

6.8 / 10
Average(8 Ratings)
100% verified reviews
7 / 10Good·Aug 2026
Mi sono piaciuti la vicinanza al lago, i posteggi, la struttura in generale, le piscine, la tranquillità, la vicinanza a punti turistici e al centro città, tutti i utensili e asciugamani, il Kit con le cose essenziali appena arrivati, il balcone grande e utile, con vista lago.
L'aria condizionata non funziona bene e fa tanto rumore all'esterno, il mini market non esiste è un piccolo bar vicino alla piscina, buono ma non un mini market, in bagno non c'è un posto dove appoggiare il basico per lavarsi, dovendo appoggiare tutto sul pavimento ( bastava una piccola mensola per la doccia), l'asciugacappelli non entra nella presa, non ci sono dove appoggiare il dentifricio e gli spazzolini ( bastava aggiungere due appoggi con bicchieri per ottimizzare), due camere soltanto un ventilatore(gradito un'altro). Sarebbe gradita e veramente carino una bottiglia d'acqua assieme al Kit. Alcuni piccoli accorgimenti che si possono risolvere semplicemente ma darebbe maggiori soddisfazioni agli utenti.
8 / 10Excellent·Jan 2026
De rust en het mooie uitzicht over het Gardameer. Alles was aanwezig in het appartement.
Alles was in order.

$$$$
booking logo

FAQs

Is parking included with this apartment?

Parking is not specified as an available amenity at Appartamenti Francesco e Luisa. For more information, we encourage you to contact the property about where to park.

Is there a pool at this apartment?

Yes, a swimming pool is available for use at Appartamenti Francesco e Luisa. Enjoy the water!

Is Appartamenti Francesco e Luisa pet friendly?

Yes! This apartment is pet-friendly. For more information, we recommend contacting the booking provider about animal policies.

What amenities are available at Appartamenti Francesco e Luisa?

We found 10 amenities for this rental. This includes free parking, air conditioning, pool, non-smoking, and pets allowed.


Explore similar stays in Peschiera del Garda

Explore all stays

Peschiera del Garda travel inspiration

Read our blog

Keep exploring